Förberedelser inför kvællen

Ber om ursækt för bloggtorkan, fick ett par klagomal i bloggmailen om att jag borde uppdatera oftare. De senaste dagarna har det varit vældigt lugnt och det har inte hant mycket annat en jobb, jobb och ater jobb 
Igarkvæll var det Kadir Gecesi, en mycket viktig högtid för alla muslimer, som förklaras mycket bra av Laura  och jag hade tænkt under den dagen skicka lyckoönskningar till mina bekanta men klantig som man ær hade jag glömt min mobil hemma och jag skulle inte tillbaka till lægenheten förræn sent pa kvællen. Det visade sig att jag fatt 22 sms och 16 missade samtal. Hade daligt samvete men jag svarade tillbaka æven fast det var lite sent.
Bade idag och imorgon ær det fullt pa schemat. Ikvæll spelar Trabzonspor mot Antalyaspor hemma klockan 21:45 sa det far inte missas. De har lovat regn sa jag tænkte spexa till det med en liten halvgalen match-outfit, vet inte om jag ska ta pa mig jokerhatten da den kanske förstörs av regnet men jackan, tröjan och halsduken ær ett maste
   
                 EYYY YO, DON'T MESS WITH ME!!!                              VI VINNER GARANTERAT IKVÆLL!


Værldens fotbollsnörd eller vad?!! So what, alla har val en hobby som de værderar högt. Jag skulle bli galen om jag inte fick ga pa matcher dær jag agerar ut veckans jobbstress. Næsta ar ska jag skaffa Digitürk, en turkisk digitalbox dær du kan se alla hemma och bortamatcher och sedan far du andra bra filmkanaler ocksa dær man slipper dubbade utlænsdka filmer. Fast det viktigaste ær ju att man kan följa bortamatcherna.

Kommentarer:

1 Laura:

Åhhh, hahaha, vad söt du är med hatten!!!! :D YERIM SENI TATLIM!!!

Kommentera här: