Jobb och reseförberedelser

Har suttit hela dagen och arbetat med en massa översættningar till olika sprak för vara nya förpackningar som vi ska lansera næsta ar. Vi har bestæmt oss för 10 sprak. Turkiska, engelska, tyska, italienska, hollændska, albanska, ryska, arabiska, azeriska och svenska sa idag har jag översatt följande:
- Tillverkningsdag
- Sista förbrukningsdag
- Nettovikt
Dock har jag haft problem med arabiskan men det löser sig
En del av pengarna fran Italien har kommit idag och nu vantar vi bara att de ska öppna ett kreditiv för resterande summa i morgon sa vi kan leverera hasselnötterna næsta vecka.....



Ikvæll ska jag börja packa inför Georgien resan nu till helgen. Jag, chefen och hans fru kommer att aka redan 03:00 pa natten till lördagen sa dærför kommer jag att sova över hos dem imorgon sa att vi kan ga upp i tid. Vi har fatt vara hotellrum bokade i Tbilisi sa det ska bli spænnande. Det lær bli en hel del sightseeing.  Vi aker tillbaka till Turkiet pa söndag eftermiddag.
Vægen vi kommer att aka ær markerat med rött (Se karta nedan)

                            

Kommentera här: