Helt okej

Hade en jættetrevlig kvall med Emine fast vi blev inte ensamma förran efter midnatt, det var da som vi kunde sætta oss ner och berætta om de gangna aren. Pratade ænda fram till klockan 5.00 pa morgonen sa jag kanner mig valdigt mör idag.
Pa kvallen nar jag kom till deras affær satt vi och softade eftersom det inte var sa mycket kunder, ville bjuda ut henne pa middag men vi fick ingen ro sjalva eftersom hennes sönern och deras kompisar levde rövare och var allmænt störiga. Det slutade med att hela sællskapet gick och at pa mitt favoritstalle Uludag Kebab Salonu klockan 21:00 pa kvællen. Det var ratt kul men eftersom resten av sællskapet var nagorlunda yngre an vad vi var blev det inget seriöst snack. Vi var hemma i deras lægenhet vid 00.00.
Emine ville att jag skulle stanna en dag till men det far bli nasta vecka. Pa söndag aker jag ochchefen till Georgien sa jag vill vara utvilad tills dess. Nu snart ska jag ga raka vægen hem, ta en varm dusch, kæka lite och sedan stupa i sæng

Kommentera här: