FORUM Varuhus

Vad roligt att Spanien tog hem segern. Det förtjænade de verkligen. Senaste gangen de tog hem ett mæsterskap var pa 60-talet. Tycker att detta EM-et har varit mycket bra och spænnande maste jag sæga. Synd att Sverige var sa daliga, men vi far ta igen det næsta gang.

I lördags var vi ett gæng som satt och snackade pa jobbet ænda fram till klockan 22:00. Gick inte pa bröllopet da det började sa tidigt och hade ingen lust. Ær inne i en slapp period nu. Igar var det vældigt hett ute sa det blev cafemingel pa stan med isdrinkar och glass med ett par vænner. Framat kvællen blev det en joggingrunda ocksa. Skönt.

Men nu till helgen blir det en dagstur till Uzungöl. Ska bli sa trevligt. Nu börjar alla turer sa jag vill hænga pa ett par nu denna manaden. Far se om det finns nagon som kan följa med mig annars aker jag sjælv. Har den senaste tiden bara varit inne i stan och minglat men kænner att det nu maste bli en förændring.

I morgon ær det lönedag och jag hade tænkt aka in till det nya öppnade varuhuset FORUM i Trabzon.
   
Bilderna tagna fran: www.wowturkey.com


Kommentera här: