Dildos i chipspaket? Missförstand?

Igar fick vi annu ett paket med Kinder suprise leksaker fran en producent i HongKong. Trots att dessa ar nagot billigare an den förra sa tycker jag att dessa verkar nagot mer oseriösa. Saknades en del viktiga saker i proverna. Chefen kommer tillbaka fran Ukraina pa mandag sa jag far val ta och snacka med honom om detta da. Vi maste handla snabbt nu da priserna stiger

Igar fick jag aven ett mail fran en snubbe i Kina som ville sælja sexleksaker till oss. Jag vet inte hur denne knæppskallen fatt tag pa var adress men det hela verkar vara ett stort missförstand fran hans sida eller ville han bara göra sig rolig? Han menade att om vi la i ett par anal-kulor och lös-dildos i vara chipspaket skulle de salja som smör. Naturligtvis svarade jag inte pa dennes mail utan han blev raderad direkt. Dock fick jag mig ett gott skratt och sa naturigtvis ingenting om detta till mina medarbetare. Dock maste jag beratta det för Fatih nar han kommer tillbaka fran sin tjansteresa. Shit, va han kommer att skratta.

Igar hade vi hela 18 grader, rena rama sommarvædret. Man kunde ga ute i bara skjortan. Hoppas att det ar ett tecken pa att varen ær pa vag. Vintern har i Trabzon ar sa trakig. Vill att det ska bli sommar sa man far uppleva den underbara naturen och all fagelsang.

Kommentarer:

1 Laura:

hahaha! Ni får ändra er målgrupp till enbart vuxna människor. Frågan är om chipspåsar med dildos kommer att sälja bar i Turkiet eller ej.. :P

Kommentera här: