Skaldjursafton

Det blev en trevlig lunch tillsammans med pappa ute på stan igår. Det blev kinamat på en trevlig vid Knutpunkten. Sedan blev det en lyckad shoppingrunda för min del på secondhandaffären Ladys Shop på Södergatan. Tre par byxor vars bilder jag lägger upp inom kort. Kostade bara 156 kr så det var ett ordentligt kap. Nöjd som tusan! På kvällen var hela familjen på bio och såg den nya Bond-filmen. Jättebra fast den förra var bättre.

Idag ska vi ha lite myspys på kvällen. En massa goda skaldjur som jag älskar och det är pappa som ska fixa det denna gången. Musslor, räkor och annat gott. Sånt blir det inte mycket av i Turkiet så man får passa på nu när man är i Sverige. På morgonen la jag en ansiktsmask, ville ju prova den nya produkten jag hittat helt okej. Blev slät som en babyröv i ansiktet efter den. Behaglig och skön. Har även en goja här hemma som ska vara med överallt. Söt och go är han och mycket hyss har han för sig. Sedan gick jag och mamma ut och gick en runda. Fikade på Bagels Cafe och gick på stan en stund



Uppdatering senare

Kommentera här: