Försenat födelsedagsfirande :)

Pa mandag börjar Ramadan, fastemanaden, och jag har börjat bunkra upp med mat i kylskapet sa man inte ar ute i sista sekund för nu i helgen blir det væl kaos nær alla ska ut och shoppa. Tycker att det ar sa himla mysigt med Ramadan, speciellt om man bor i en mindre mysig stad som jag gör.

Idag var jag hembjuden till Emine, men kænner att jag behöver lite tid för mig sjælv, koppla av hemma utan att ha en massa mænnikor omkring mig hela tiden. Det har varit mycket fart och flækt denna manaden med resor, fest och annat sa nu far det vara nog ett tag. Jag har totalt glömt bort att lægga upp bilder fran en födelsedagsfest vi hade hær pa jobbet förra manaden. Vi firade en tjej pa varan bokföringsavdelning. Den blev lyckad. Hær kommer lite kort pa varat gæng. 
(Klicka pa de sma för större bilder)


                         
            Fræn vænster: Zekiye, Canan, Nergis (födelsedagsbarnet :), Ayse, Filliz och jag
                                



   

Kommentarer:

1 Laura:

Haha, vilken söt tårta! :)

Kommentera här: