RAID BÖCEKSAVAR - Min ræddare i nöden

Maste ju visa en bild pa mina objudna gæster. Denna krabaten lag precis nedanför skostællet nær jag kom hem fran jobbet i lördags. Allteftersom det blir varmare och jag bor i ett grönskande omrade far man sta ut med mini-skorpioner. Min granne ær livrædd för dessa. Sjælv ær jag inte ett dugg rædd men de ær lite æckliga om man far uttrycka det sa. Dock var denna stendöd nær jag kom hem da jag sprutat med min Raid i varje golvlist.
 image345  image346
                      DÖD SKORPION                                                 OVAN: MINA LIVRÆDDARE

Kommentarer:

1 Sara:

Iiiihh vilken läskig sak! Skulle dö om jag hittade en sån inne. :)

2 Laura:

uuuusch!!! såna har jag inte ännu sett till här i Istanbul (peppar, peppar), men väl i Alanya.. :P Kanske inte farliga, men man vill inte ända ha huset fullt av såna...

3 Margareta Lindholm:

Hej Stumpan!
I morse när jag skulle bädda kom Örjan gående in till mig i sovrummet. Han är för gullig. Jag blev så rörd av detta. Han har varit lugn idag. I morgon ska vi till Lasse o Marianne.
Hoppas medlet du använder för skorpionutrotningen inte är farligt att inandas.

Kram från mor som älskar o saknar dig.

4 Laura:

tack så mycket! Ahmet hälsar också och tackar! :)

Kommentera här: