England næsta?

Idag far vi besök av en kund fran England. Allt kom sa hastigt. Igarkvall ringde chefen mig precis nær jag skulle sluta för dagen och berættade att han fatt kontakt med en engelsman inne i Trabzon som sysslar med nöthandel. Vi bestamde træff med engelsmannen klockan 16:00 idag eftersom han skulle till Ordu tidigt pa morgonen idag. Ser verkligen fram emot detta möte och hoppas vi kommer överens pa alla plan. Vi ska hamta honom pa Hotel Zorlu i Trabzon idag klockan 16:00 och sedan visa honom var fabrik. Sedan blir det middag. Mer om detta senare idag.
Igarkvæll var det ruskigt kallt ute. Regnade och runt 12 grader ute. Skulle in till Trabzon för att læmna in en stor kasse med klæder till Emine, som ska ge dem vidare till fattiga studenter. Bættre ge bort klæder som man inte anvænder till folk som inte har det gott stællt æn att slænga dem. Passade ocksa pa att köpa en försenad födelsedagspresent till Emines son Rahmancan. Ett stort gosedjur i form av en sovande nalle. Han gillar sadana prylar. Sjalv passade jag pa att shoppa lite jag med sedan,  2 par ursnygga harband fran Takishop, har nu næstan hela kollektionen, blev ocksa nagra færgglada ballerinaskor och en snygg svart kjol fran Collezione. Bilder pa allt detta kommer snart. Pa væg hem köpte jag mig en grillad kyckling med bulgurris till. Gott gott.

Væl hemma tittade jag pa Var misin Yok musun men somnade som vanligt under slutet...

Kommentera här: