Jul och nyår

Gud vad tiden går fort. Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag åker tillbaka. Tycker att de här tre veckorna har gått alltför fort. Men underbart har det varit. Vädret har väl inte varit någon höjdare, mest grått och trist men huvudsaken är ju att man får vara tillsammans med familjen. Åkte till Ikea ett par dagar innan julafton och det fanns samma saker som i Istanbul. Både jag och mor gjorde lite inköp. Julafton firade vi ensamma hemma jag, mor och far. Jättemysigt hade vi. Klädde granen tidigt på morgonen. Det blev betydligt senare i år än vad det blivit tidigare men det blev i alla fall gjort och den blev jättefin.

                                                                    image72

Kalle Anka klockan 15:00 och efter det julklappsutdelning. Pengar, Nivea och The Body Shop -produkter, en Braun Mixer, smink m.m fick jag av mina kära föräldrar och Väla presentkort från mina släktingar. Efter julklappsutdelningen åt vi julmat och sedan blev det lite lekar, När o Fjärran och Geni. På juldagen var vi bjudna till min faster på kalkon. 25 pers var vi och det är alltid lika roligt att få träffa alla kusiner och släktingar.

Kommentera här: